Gul bil!

Har sovit hos bästaste A i natt för att inte riskera att missa tentan i morse. Engelsk fonetik och det känns som att det gick bra. Bättre än jag trodde att det skulle göra i alla fall. Nu är det bara att vänta en månad innan jag får se om min magkänsla stämmer eller inte.

Efter tentan åkte jag och Bästaste A och tittade på soffor. Vi blev lite kära och nu vill vi ha sommar. Sen åkte vi och käkade lite mat innan vi lite spontant bestämde oss för att åka till Katrineholm. Jag var nere och klippte mig, vi tittade på tapeter och var sen på trafikskolan. Ska ner dit alldeles strax igen och göra synundersökningen så att jag kan få iväg ansökan snart.

Bästaste A gick och la sig i min säng. Hon var trött. Stackars henne! :P


Kommentarer
Bästaste A

Ja det är ju någon som våldgästar min säng om natten så jag inte får sova. ;)

2012-02-28 @ 16:41:20
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0