Sitter hemma hos mamma och pappa. Har ätit...

Sitter hemma hos mamma och pappa. Har ätit frukost här med lilla älsklingen som sovit här i natt. Bästaste A åkte hem igår så jag har varit helt ensam i natt. Det har aldrig varit så jobbigt när hon ska åka som det var igår. Nu vill jag bara att det ska bli sommar snabbt som sjutton. Började dock skriva på min hemtenta som ska lämnas i på fredag. Känns skönt att ha börjat på den i alla fall. Idag ska jag försöka plugga lite fonetik till på tisdag.



Kommentarer
Bästaste A

nej igår var det jobbigt. :P



Jag har kommit på en sak. Om vi/jag ändå ska pendla med Bil till E-tuna sen. så kan jag ju stoppa in Chomper här hemma under dagarna och hoppas på att det finns någon här hemma som kan ta ut honom. Beror ju på vad Lillebror får för schema och om Farfar o Kerstin kan ta ut honom också. Men det är ju också en tanke. Vissa dagar iallafall..



Aja det löser sig väll. Hoppas jag.

2012-02-26 @ 08:52:13
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0