God natt världen!

Slänger snabbt in ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Mitt huvud är sjukt trött och jag känner att lite sömn inte skulle sitta helt fel.

Idag har jag haft VFU (som vanligt). När jag slutade gick jag hem och satte mig för att sammanställa läsanalyserna jag har gjort idag. Efter det bestämde jag mig för att ta tag i den hemska hemtentan som också måste skrivas under dessa VF-veckor. Känns lite hopplöst, men nu är den i alla fall påbörjad och det känns skönt.

I morgon är det APT-möte som gäller så då slutar jag inte förrän vid 18-tiden. En väldigt lång dag med andra ord. Får se hur mycket jag orkar skriva på hemtentan då, eller om jag helt enkelt får spara det tills på torsdag. Vill verkligen skriva så mycket som möjligt på den innan helgen. Dels för att jag ska träffa Bästaste A då och dels för att på måndag kommer Freja hem igen och då lär det inte bli mycket skrivet.

Får se om jag orkar slänga in ett inlägg i morgon kväll.


Kommentarer
Bästaste A

Som Vanligt? ;)

och VF-Veckorna.. VF som i VaFan? eller VarFör? :P

2012-03-14 @ 20:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0