Rastlös!

Vaknade klockan 8 och kunde verkligen inte somna om. Låg kvar och gosade med katterna till halv 9 och sen blev jag så rastlös att jag inte kunde ligga kvar längre. Började städa direkt och insåg lika direkt (till min stora besvikelse) att det inte var så mycket att städa. Med andra ord kommer jag inte kunna få hela dagen att gå med hjälp av städning. Fyra andra saker jag kan göra idag är i alla fall: 1. Ringa Boxer 2. Skicka iväg min ansökan om körkortstillstånd. 3. Lämna tillbaka böcker på biblioteket 4. Hämta en P-skiva åt Bästaste A. Men det tar ju inte heller hela dagen.

Bästaste A skulle kanske baka idag. Det hjälper ju inte mig när jag är här och hon är där. Kanske ska åka och våldgästa henne? Hm... vi får se... :P

Suck! Det var en femte grej jag skulle göra också, men den glömde jag bort lika fort som jag kom på den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0