Jag är en usel mamma!

Jag åt precis upp min dotters Dora-kakor. Fast jag sparade faktiskt de två sista åt henne. Visserligen hinner ja äta upp dem också innan kvällen är slut. Usch, vilken usel mamma jag är.

Annars har jag varit en ganska bra mamma idag...

  • Redovisningen som gick åt helvete visade sig vara godkänd, men med kommentaren: "Vad hade du att vara så nervös över? Du är godkänd, MEN du om någon hade kunna prestera mycket bättre!" Hallåja prestationsångest liksom!
  • Fonetiktentan som jag skrev förra veckan blev, som förväntat, godkänd. Bara 4 poäng från VG. Lite surt, men jag antar att jag ska vara glad att den i alla fall blev godkänd.
  • Sista skriftliga examinationen i den engelska kommunikations-kursen är skriven. Uppgiften var att skriva "My role as an english teacher" på 700 ord. Vem lyckades inte pricka exakt 700 ord om inte jag?
  • Inlämningsdatumet för en hemtenta är framflyttat två dagar. Tack för det!
Andra anledningar till att vara glad idag...
  • I morgon är det torsdag vilket för mig innebär redovisning på engelskan (sista examinationen i kommunikationen). Ska även hinna med en liten date med Världens bästa Ronny och att kramas lite med Bästaste A.
  • På fredag kör jag min första dag av min praktik på sammanlagt 12 dagar. Ska bli spännande.
  • Det är snart helg och då får jag träffa Bästaste A igen (om hon inte blir sjuk, vilket inte skulle förvåna mig om hon blir).



Kommentarer
Bästaste A

Jag vägrar bli sjuk! men skulle inte förvåna mig heller tyvärr! :(

2012-03-07 @ 19:50:36
Johanna

Woooo, good work!! :)

2012-03-10 @ 08:31:20
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0