Uppdatering!

Bätaste A tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen, så jag får väl slänga in ett inlägg här då. Så vad har hän de senaste dagarna?

Freja blev sjuk vilket resulterade i att jag fick vara hemma med henne = jag missar dagar på praktiken som jag kommer att få ta igen.
Frejas pappa skulle passa Freja medans jag var på en arbetsintervju, men han hamnade visst på akuten = det blev lite kaos och bästaste A fick komma hit och passa Freja. Tack för det älskling.

Freja är sjuk idag också så vi är hemma idag med. Jag har städat lite men nu känner jag att kroppen börjar säga ifrån. Ska nog lyssna på den för en gångs skull och varva ner lite. Bästaste A kommer hit sen. Vi ska på handledarutbbildning ikväll så att jag får börja övningsköra snart. Freha ska vara hos son farmor under tiden och de skulle visst göra ett besök hos Frejas pappa på sjukhuset.

Så, nu har jag uppdaterat. Hoppas på att bli bättre på det, men jag vågar inte lova nåt. :P


Kommentarer
Bästaste A

Klart jag kommer o är med världens bästa Frejson. =)

2012-03-23 @ 20:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0