Hoppas att dagen blir bättre

Huvudet dunkar, näsan är täppt och halsen kliar. Jag är alltså förkyld - igen. Trots det ska vi snart göra oss klara och bege oss till dagis och skola. Idag står det högläsning och konferens på mitt schema. Dagen avslutas kl. 16 och då ska jag hämta Freja på dagis. Känner att det blir tidigt i säng ikväll så jag orkar resten av veckan också.

Annars kan jag meddela att jag blev godkänd på hemtentan jag skickade in i början av månaden. 4,5 hp in på kontot. Känns bra måste jag medge.

Nu ska vi ta och göra oss klara så vi kommer iväg i tid.


Kommentarer
Bästaste A

Ja Svenskadamerna spelar EM kval mot Österrike i Norrköping på lördag. Men det kan dom göra utan mig också. ;) Jag missade dom när de spelade i Örebro för nått år sedan också så. ;)



Det är match på torsdag när vi är på trafikskolan i alla fall.. så jag överlever nog. ;)



Nu ser du till att sluta vara sjuker.



2012-03-20 @ 15:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0