Simon says: Blogga

Eller nu var det ju faktiskt Bästaste A som sa åt mig att jag skulle blogga. Bara för att hon skulle få någonting att kommentera. Egentligen har hon en massa annat som hon måste göra. Men visst, jag skriver väl ihop ett inlägg då, bara för hennes skull.

Vi kör en snabbsummering av helgen

Fredag
Lämnade Freja hos mamma och pappa innan jag stack iväg på VFU. En väldigt mysig klass som jag ska spendera de närmaste två veckorna tillsammans med. Det blir säkert bra. När ja slutade för dagen var Anna där och vi åkte upp och handlade innan vi hämtade Freja igen.

Lördag
Åkte till Näshulta med Freja. Tror att hon gillade det. Om inte annat fanns de andra som tyckte om det. Hon älskade nog i alla fall att vara ute och leka i sandlådan (läs vattenpölarna).


Söndag
Freja vaknade på fel sida så förmiddagen var inge vidare. När hon blev hämtad av sin pappa tog jag det lite lugnt och sen fick jag oväntat besök av en kompis jag inte har träffat på ett bra tag. Nu pratar jag med Bästaste A.


Kommentarer
Bästaste A

bra där! så nu har jag kommenterat. ;)

2012-03-11 @ 20:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0