Dålig uppdatering

Oj, oj, oj vad länge sen det var jag uppdaterade bloggen sist. Det beror på att jag har haft fullt upp och faktiskt inte ens har suttit vid datorn på flera dagar. Helgen har gått i ett och har innehållit bland annat ett besök på Ikea och en massa möbelskruvande. Men det har gått det också trots att bästaste A och jag är tjejer. ;)

Idag påbörjades sista veckan som jag har VFU. Jag är hemma just nu och planerar diverse aktiviteter som jag ska hålla i den här veckan. Ska slänga i mig lite lunch också innan det är dags att dra sig tillbaka. När jag har slutat för dagen ska jag hämta min älskade dotter på dagis och tänkte att vi eventuellt skulle ta en sväng till biblioteket. Det beror på hur vädret är. Det blåser ju ganska mycket ute.

Annarsi veckan händer det inte så mycket. VFU hela veckan och handledarutbildning på torsdag. Hoppas bara att jag kan hitta någon som kan passa Freja under tiden. Meningen var att hon skulle vara hos sin mormor och morfar, men nu har henner mormor blivit sjuk så det är inte säkert att hon kan vara där. Det löser sig på något sätt, det vet jag.

Nä, nu ska jag ta och fortsätta att göra lite nytta. Får se när nästa inlägg kommer.


Kommentarer
Bästaste A

Vi är bäst!

2012-03-19 @ 16:59:09
Nilma

Hehe, ibland har man ju viktigare saker för sig! Så är det bara :D



SV: Ja, jag har inte läst alla hennes men några och jag gillar dem! Den hittar du på: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

2012-03-19 @ 21:06:36
URL: http://www.nilma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0