Busig!

Freja vaknade och var snorig och gnällig imorse, så hon fick vara hemma. Först med sin pappa och sen hemma hos mormor och morfar. Själv var jag i skolan och hade en ganska bra föreläsning i alla fall.

Freja somnade i vagnen strax efter 17 och sover fortfarande. Försökte väcka henne när jag tog upp henne ur vagnen och när jag tog av henne kläderna, men icke så Nicke. Inte vill hon vakna inte. Därför ska jag snart gå och lägga mig så jag var några timmars sömn innan hon eventuellt vaknar.

Mitt busiga och kreativa jag kom fram nu på kvällen och jag håller på att knåpa ihop en sak som Bästaste A ska få nästa vecka. Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet, men eftersom jag är envis ska jag nog ro dt här i land också.

I morgon kör vi engelsk fonetik igen. Kul, men fortfarande galet krångligt.


Kommentarer
Bästaste A

Vad har du nu för hyss på gång? skakar på huvet

2012-02-07 @ 20:53:22
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0