Charlie bit me!

Har varit och lämnat Freja på dagis och nu har jag precis skrivit om mina stödord till redovisningen för sjuttonde gången. Det blir mindre och mindre, vilket självklart är bra. Jag tänker inte ställa mig framför spegeln och öva för att få det att låta perfekt. Det är engelska så jag borde kanske göra det, men min inställningar har ändrats lite under resans gång. Från att ha varit "Herregud, jag kommer dö eller ännu värre, bli underkänd för jag kommer inte klara av det här" till att nu vara "Det får gå som det går. Huvudsaken är att det bli gjort och att jag pratar engelska, för det är ju ändå det uppgiften går ut på." Så just nu känner jag mig relativt lugn. En liten morot är att jag får träffa Bästaste A en snabbis innan jag ska med tåget också.

Nu tänkte jag sätta mig och läsa igenom en sak i ett av kurskompendierna så jag vet vad det är jag ska göra till nästa fredag. Från och med nu kommer det bli en (ganska) hektisk tid framöver med en salstenta på tisdag, en hemtenta som ska lämnas in på fredag nästa vecka och en inlämninguppgift som ska in måndagen efter. Ni som känner mig vet hur detta kommer att sluta. Kaos är ett ganska så beskrivande ord vid just deta tillfälle.

Klockan 10 kommer det hit en kille och ska titta på mina filmer som jag ska sälja.
Klockan 11 ska jag med tåget till Eskilstuna.
Klockan 12.15 har jag engelsk kommunikation med schemat.
Klockan 15.09 ska jag åka hem igen.
Klockan 16.30 ska jag hämta Freja på dagis.

Det här blir nog bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0