Det är synd om mig!

Vi följde med mamma till affären. Hon skulle köpa ett äpple. Jag skulle köpa en liter mjölk. Sen somnade Freja och jag tyckte synd om mig själv. Därför köpte jag 4,5 liter Fanta och två chipspåsar också. Ladda för Melodifestivalen stod det. Melodifestivalen? Pyttsan, jag vägrar! Istället ska jag sitta och tycka synd om mig själv och lägga på mig ytterligare några kilon. När jag tänker efter så har jag en halväten Ben & Jerry i frysen också. De kanske också får göra mig sällskap.

När Freja vaknar ska vi äta raggmunk. Äkta raggmunk, köpt på Willys. Det är väl så va? Att den är äkta alltså? Den är i alla fall inte gjord av plast, så jag tror att den är äkta. Lingonsylten är också äkta, men den är köpt på Konsum.

Bästaste A är hemma och är "social" med sina släktingar. Fast egentligen borde hon vara här och vara social med mig. Eller tvärtom. Jag kanske också borde vara där och vara "social" med hennes släktingar? Men det är jag inte och därför är det synd om mig. Jääävligt synd!

Nu när jag har skrivit det här inlägget så återstår det bara 1,5 chipspåsar, mina fingrar är feta och jag är sugen på raggmunk. Förstår ni hur synd det är om mig?


Kommentarer
Bästaste A

Vägrar?? det är ju mitt motto! ;)

2012-02-04 @ 18:21:00
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
Johanna

Herreguud, linnea.. du fick mig så sjuukt sugen på estrellas sour creme & onion-chips nu :, och det är 17 minus ute :, känns som jag svälter ihjäl. Varför äter du så dant? Och varför är det synd om dig?

2012-02-04 @ 21:01:42
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/

Och nu såg jag när jag läste igen varför, skyller min disträhet på chipsbristen..

2012-02-04 @ 21:06:48
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0