Inte helt ok

Jag är inte riktigt hel frisk. Bästaste A talade minsann om mig att jag skulle sova en stund på eftermiddagen. Själv satte hos sig och tittade på film med Freja. Det är tur att Bästaste A är det bästa som finns. Hon och Freja är det bästa som finns, så enkelt är det!

I morgon är det måndag och det innebär att det är skola igen. Om det även innebär det för mig återstår att se. Jag prioriterar faktiskt torsdag den här vecka. Bara för att vi ska ha "oral presentation" på engelskan inför resten av klassen. Det är ju min favoritgrej, helt klart! *host*

Men det kan hända att jag åker till skolan imorn i alla fall. Har egentligen heldag med redovisningar och en föreläsning på eftermiddagen. in grupp ska redovisa först så jag behöver inte vara i skolan hela dagen om det är så. Skönt!

Bästaste A har VFU den här veckan, det är inte lika roligt. Men jag hoppas att jag hinner bli frisk till helgen!


Kommentarer
Bästaste A

önskar jag kunde stannat hela kvällen så du hade kunnat sovit längre. ♥

2012-02-12 @ 20:03:07
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0