Jag har bestigit Mount Everest!

Engelsk fonetik stod på schemat idag och äntligen har det börjat lossna. Det är synd att man inte får skriva tentan på samma sätt som vi gör övningarna på lektionerna för då skulle jag fixa den hur lätt som helst. Får väl se till att repetera en hel massa så kanske jag klarar en i alla fall.

Lunch med bröderna och Bästaste A och herre jävar vad jag åt.

Innan jag åkte hem var jag av någon anledning och kollade i kylarna. Min matlåda var inte där. Tydligen var det någon som tyckte att min mat såg fruktansvärt god ut, värmde den, käkade den och till råga på allt tog med sig matlådan. Ett litet meddelande till matlådetjuven är skrivet och kommer att pryda kylskåpet redan i morgon.

I morgon är det engelsk kommunikation som gäller. Det ska nog gå det också.

Bästaste A sitter i mitt högra hört på datorn. Eller ja, inte den fysiska Bästa A utan en bild på henne. Vet inte riktigt vad hon håller på med, men hon ser galet koncentrerad ut. Jag kan även meddela att eftersom hon aldrig diskade här innan hon åkte hem i söndags så fick jag för en stund sen bestiga Mount Everest.

Nu blir det alldeles strax sängen för min lilla älskling som ska till dagis i morgon som vanligt. För mig blir det också sängen tidigt, men inte riktigt än. Tänkte att jag skulle försöka få lite ordning på lite saker till skolan. Vääääldigt roligt!


Kommentarer
Bästaste A

Jag fick ju inte diska. :(

2012-02-08 @ 20:58:46
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0