Känslomässig

Engelskan i skolan idag var helt okej och det återstår bara 4 lektioner i kommunikation. Ingen är gladare än mig och jag räknar ner. Men det ska nog gå det här också...

Annars har dagen innehållit en jävla blandning av känslor. En positiv sak är i alla fall att jag fick hem min älskade dotter idag. Hon ligger just nu i min säng och sover. Jag ska faktiskt göra henne sällskap snart för jag känner i kroppen att sömnen har blivit lidande ett tag nu.

Fredag i morgon vilket innebär att Freja ska till dagis och jag har hemmastudier. Ska försöka bli klar med uppgiften som ska lämnas in på måndag så jag slipper tänka på den i helgen. Sen vet man inte vad som händer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0