Låååååång dag

Jag pallrade mig iväg till skolan i morse, även och jag inte är frisk. Redovisningen på förmiddagen blev succé. Vi körde en snabb visklek och skickade iväg meningen "Räfsa löv med en lövräfsa" och fick tillbaka "En pizza med skolgröt". Var tusan gick det fel liksom? Höll sedan på med diverse saker fram till klockan 15.20 ungefär och då var hjärnan lagom trött.

Kom hem vid 17-tiden och kastade i mig lite mat. Har snackat med Bästaste A på Skype, men just nu är hon ute och går med sin lurvtuss, eller så är hon i duschen. Jag har precis blivit "klar" med min engelska som ska framföras på torsdag. Det ska bara övas, övas och åter övas... och sen så övar vi lite till på det. Min mage gör ont när jag tänker på det, men samtidigt vet jag att vi är där för att lära oss så det kan inte vara så farligt.

I morgon är det tisdag (tänker inte ens kommentera att det är alla hjärtans dag) och det blir en förmiddag i skolan. Skönt att det är en kort dag. När jag kommer hem blir det att plugga lite engelska, eller?

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag slipper tänka på det i morgon innan jag ska till tåget. Dessutom innebär det att jag kan sova en liiiiten stund längre. Skönt!


Kommentarer
Bästaste A

Vet du. Det är alla hjärtans dag varje dag för oss, vi behöver inte en speciell dag för att fira eller visa att vi tycker om varandra. ;)

2012-02-13 @ 19:30:58
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0