Pluggfredag

Har precis varit och lämnat en glad liten tjej på dagis och sitter nu och käkar frukost. Har en gel del plugg som måste göras idag då jag ska försöka låta bli att tänka på skolan på helgerna. Det som ska göras är:
  • Skriva en uppgift (om sagor) som ska lämnas in på måndag
  • Läsa ytterligare en barnbok
  • Läsa två kapitel i en av kursböckerna
  • Skriva en inlämningsuppgift till egelskan
Det är det som måste göras idag och det i samma ordning som de står. Sen ska jag även hinna mer att handla och skicka iväg lite paket. Min stressmage tycker inte om det här och jag tycker inte om min mage. Så det så!


Kommentarer
Johan

Nej, inte gillar vi rättstavning heller ;)

2012-02-03 @ 09:18:09
Bästaste A

Kämpa på, du fixar det! :*

2012-02-03 @ 10:05:47
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0