Så har det gått ännu en helg...

Började nästan klättra på väggarna i fredags så jag hamnade visst på bussen till Bästaste A. Som tur var så hade hon ingenting emot det. Igår åkte vill till IKEA i Västerås. Om man hade pengar så hade man ju kunnat handla hur mycket som helst, men vi kom ut med tre varor för sammanlagt 307 kr. Bra jobbat! Käkade lite på MAX innan Bästaste A sträckkörde hela vägen till Katrineholm. Spännande med kriminalvårdsbilen framför. Kändes nästan som en filminspelning. :P

Var tänkt att vi skulle titta på film, men riktigt så blev det inte. Jag hoppade in i duschen istället och sen blev kvällen som den blev, man ja, jag klagar inte.

Idag har vi hunnit med en hel del även om vi låg i sängen till lunch. Bland annat handlat, rensat bland mina filmer, köpt massa kläder till Freja, pratat om framtiden... så nu är det bara att hoppas att tiden fram till sommaren går vääääldigt fort.





Kommentarer
Johanna

Det låter mysigt hörrudu : ]

2012-02-19 @ 21:11:29
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/
Bästaste A

Helgen var som en bal på slottet.... Alldeles alldeles.. Underbar!



Jag har aldrig nått emot att varaa med dig det vet du. Ibland orkar jag bara inte göra nåt åt saken och då är det skönt att du gör det. Ja nu finns det ju något att se fram emot med sommaren! <3

2012-02-19 @ 21:56:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0