Snart iväg till dagis

Freja och jag ska alldeles strax gå till dagis och sen går jag hem och pluggar lite. Måste försöka städa lite här hemma också för det börjar se ut som vanligt igen. I helgen blir det nog inte mpnga knop gjorda då jag i morgon ska tll tandläkaren och på lördag är det ultraljud och tvätt som gäller. Ska dessutom försöka hinna med att träffa Bästa A också, om hon inte blir sjuk (igen).

Jag känner att jag egentligen inte har ordning på någonting här hemma längre. Speciellt inte på papper som har med skolan att göra. Jag måste verkligen göra någonting åt det snart innan jag bli galen på mig själv.

Nähä, då är det väl dags att göra sig klar och traska iväg till dagis med prinsessan min. Vi hörs senare allihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0