Söndag...

Mamma, pappa och storebror lånade med sig Freja en stund. Jag passade på att springa upp på vinden med några av alla kartonger jag har här nere i lägenheten. Eller rättare sagt, HADE! Jag har också hunnit med att städa i både hallen och sovrummet idag. Resten av lägenheten tar jag under veckan som kommer. Nästa helg kanske det till och med blir rensning igen och kanske kommer det att kastas ännu en säck med en massa skräp. Till Bästaste A:s stora förtjusning.

På tal om Bästaste A så är hon faktiskt på väg hit i detta nu. Hon ska hjälpa med mig en sak i skolan. Det är bara därför hon kommer hit. Visst är hon bäst? Jag kommer ändå försöka snika åt mig några pussar.

Nu kom hon hit. hej sä länge! :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0