Ta mig tillbaka till gårdagen!

Gårdagen var väldigt bra på alla sätt och vis. Några detaljer behöver vi inte gå in på, bara nöja oss med att den var väldigt, väldigt bra.

Idag har jag hunnit med ett besök på sjukhuset. Det var dags för min ultraljudsundersökning av gallblåsan. Det visade sig att jag inte hade några stenar - idag. Jag gissar på att jag hade sten som helt enkelt inte ville ligga var i själva blåsan och var på väg ut den kvällen som slutade på akuten för en dryg månad sen. Nu är jag glad och fast besluten av att min gallblåsa aldrig mer ska få besök av några elaka stenar. Kostomläggning here I come!

Jag har även hunnit med att tvätta två maskiner och just nu sitter jag också plugga och pratar med Anna samtidigt. Multitasking är min grej liksom. Jag ska precis nu, när detta inlägg är publicerat, gå ner och tvätta ytterligare två maskiner. Har aldrig sett så mycket tvätt i hela mitt liv, och det är tack vare Bästaste A:S mamma.

Tvättstugan nu. Kanske kommer mer uppdatering senare.


Kommentarer
Bästaste A

Ja gårdagen var bra. Du fick ju se Brandmän och allt! ;)

2012-02-11 @ 13:29:37
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0