Diskaren is back!

Hej Världen!
Det står en katt och glor på mig, han har dock varit snäll mot mig idag. Kanske ska tala om att detta är Bästaste A och inte blogginehaverskan själv som skriver. Och nej jag har inte stulit hennes dator. Jag bara lånar den lite. Hon håller just nu på att lagar mat som en riktigt duktig husfru. Jag vet att disken snällt står och väntar i diskhon på mig dock. Annars kan jag medela att blommorna fortfarande lever. Det har nu gått 15 dagar och jag är riktigt imponerad. Så snabbt uträknat ska dom överleva i 42 dagar till.

Blogginehaverskan medelar också att jag ska behålla vissa detaljerna för mig själv. Förstår inte vad hon pratar om.

satt just och funderade på om folk kör med sommardäck när de ska till Katrineholm. viserligen snöade det men jösses vad sakta det gick.. 70 på en 90 väg är inte okej.. sen sakta vi ner till 60 ett tag.. då började tålamodet svikta lite.. bästa var att han tvärnita när 70 skyltarna kom för att sedan krypköra genom rondellen. Jag skojjar inte.. Fick nästan parkeringsböter där. skälvklart skulle människan samma väg som mig genom rondellen. där är det fortfarande 70 väg men så fort kan man ju inte köra.. nej 40 var lagom.. sedan kom 50 skyltarna och då rackarns hittade han gaspedalen och drog iväg. ja Jag blir inte klok på människor på vägen hit. En annan gång när jag åkte hit kom en frontalkrockad bil o körde på vägen.. Helt normalt liksom.

Vad kan jag mer berätta när jag ändå är här. Jo jag vill inte riktigt veta vad ni har för bild av mig egentligen. Med tanke på att Kära L är väldigt duktig på att tolka saker jag säger och gör på sitt eget lilla vis. oftast glömmer hon att liksom berätta hela historien bakom. På båda gott och ont antar jag. När jag tänker efter så är det nog kankse bra att hon inte berättar allt med tanke på att jag ibland har lite otur när jag tänker.

Men på nått konstigt vis så tycker hon ju om mig ändå. och tur är väll det för jag tycker om henne också. så här mycket *mottar mellan planetsystemen eller vad det heter, galaxer va?*

Aja nu börjar det lukta mat (läs bränt) så nu får väll detta inlägg vara klart.

Jag tänkte jag skulle avsluta det hela med ett rim,
Men det går inte lika bra med hjärnan full av lim,
Hoppas ni tycker det var okej att Linneas dator jag låna,
Jag vet vad hon säger, men jag kan faktist inte äska med tårna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0