Variation är bra har jag hört...

I tisdags var det trycket i bihålorna och febern som höll mig i sängen. I går vad et istället halsen. Den var så svullen att jag trodde jag skulle dö varje gång jag svalde eller att jag skulle kräkas varje gång jag försökte få i mig lite vatten. I dag är det istället en massa slem i halsen. Längre ner ska det inte få komma, det är en sak som är säker. I morgon räknar jag med att jag får den obligatoriska hostan, och då betyder det att jag håller på att bli frisk.

Till råga på allt så har Bästaste A bestämt sig för att bli magsjuk mitt upp i alltihop också. Väldigt bra tajming älskling! Bäst du ser till att bli frisk snabbt som ögat. ;)

Kan även meddela att jag aldrig hat uppskattat att ta en dusch så som jag gjorde idag... och min rygg ska vi inte tala om. Den är totalt paj efter två dygn i sängen.


Kommentarer
Bästaste A

Ska göra mitt bästa älskling! ;)

2012-02-16 @ 08:59:36
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0