Är det tisdag idag?

Dottern beslutade att vi skulle ta sovmorgon till kl. 9 i morse och det tackar jag för. Såg rätt snabbt på Facebook att Bästaste A hade fått Pippi-låten på hjärnan. Jag talade då om för henne att jag inte hade några kläder på mig och satt i soffan med dottern och tittade på Nicke och Nilla. Min tanke var såklart att hon skulle få "Tjabba tjena hallå"-låten på hjärnan istället, men det enda hon reagerade på var att jag inte hade några kläder på mig. Ja, jag säger då det. *skakar på huvet*

Vi var ute en stund på förmiddagen. Dottern har en tendens till att inte vilja klä på sig utan att krångla och idag var inget undantag. Hon tycker att det är superroligt att springa runt genom sovrummet, ut i köket, genom hallen, in i vardagsrummet för att sen börja om i sovrummet - runt, runt går det. Eftersom jag är så fruktansvärt listig så kom vi överens om att ta på ett plagg och sen fick hon springa ett varv. Det gick super. Tack till mina hjärnceller.

När vi kom hem tog det inte lång stund innan Bästaste A skickade ett sms och klagade på att det inte fanns några parkeringsplatser utanför mig på tisdagar och onsdagar. Jösses vad jag har saknat henne. Eftersom hon har varit sjuk så har jag inte träffat henne sedan i onsdags. Självklart gick tiden alldeles för fort och jag ville inte att hon skulle åka hem. Av någon konstig anledning så ville hon det. =P

Nu sitter dottern och jag i soffan igen. Jag har, precis som i morse, inga kläder på mig, men vi tittar på Hello Kitty den här gången. Dottern och jag har precis badat och ska snart lägga oss. Hon ska få lite välling och jag sak plocka ihop hennes tågbana innan bara.

Förresten, det där inlägget jag lovade. Det där jag kommeterar Bästaste A:s inlägg. Det är skrivet och kommer att dyka upp i morgon. Klockan 09.14 för att vara exakt.


Kommentarer
Bästaste A

Neh Fy fan! Snacka om att ge folk fel bild av mig... din lilla taskmört! ska tänka över om jag verkligen vill se dig innan måndag igen. ska det vara på det här viset då vet i tusan....

2012-01-03 @ 21:11:10
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0