Bästaste A säger att jag är busig, jag vet inte vad hon pratar om. ;)

Så blev det måndag och dags att åka till skolan igenm I morse var det väldigt tungt att kliva upp ur sängen och jag ville helst av allt ligga kvar. Men upp kom jag och iväg till skolan kom jag också. Efter en föreläsning på förmiddagen traskande jag hem till bror min och räknade lite matte. "Herre min jösses analia" vad det är kångligt med kooridnatsystem, ekvationer, riktningskofficienter, skärningspunkter och funktioner.

Nu är jag i alla fall hemma och ett inloggad håller på att författas (har författats klart när ni läser detta), precis som utlovat. Sitter och käkar smörgåsar samtidigt. Jag är ju tjej så det är inta problem för mig att göra två saker samtidigt. Snart ska jag ta och läsa lite mer kurslitteratur innan jag blir alldeles för trött.

Jag borde egentligen städa, men jag orkar inte idag.


Kommentarer
Bästaste A

nej det är ju det som är bra med tjejer, vi kan göra flera saker samtidigt. eller nått.. ;)

2012-01-30 @ 17:40:02
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
Johan

Läser du inte svenska? :P

2012-01-30 @ 18:59:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0