Den där lillebroren

Min lillebror var och klippte sig idag. Mamma följde med som sällskap/moraliskt stöd (kalla det vad du vill). Efter en stund kom även jag ner. När han sitter där och blir klippt säger jag till mamma: "Han är lik Thord. Det enda som saknas är tatueringar... och ett *host* jobb". Lillebror kontrar snabbt med "Och du Linnea, du är lik en blondin. Det enda som saknas är en navelpiercing och en hjärncell". Man kan inte bli arg på honom, men jag undrar fortfarande var han får allt i från.


Kommentarer
Bästaste A

det är nått speciellt med småbrorsor helt klart! ;)

2012-01-17 @ 21:55:45
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
Johan

Hahahahahahahahaha!

2012-01-17 @ 23:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0