English phonetics... ehm what?

Föreläsningen på förmiddagen kunde man (nästan) lika gärna ha kunna hoppa över. Läraren är i alla fall duktig på att prata, för det gör han i princip hela tiden. Själv satt jag och skickade sms till Bästaste A och målade en av bilderna i kurskompendiumet. Efter den föreläsningen gick jag hem till bror för lite matematikräknande. På väg dit passade jag på att busa lite med Bästaste A. Matten gick faktiskt rätt bra idag och jag avslutade området om linjära uttryck. Nästa område är andragraduttryck. Kul, eller nåt!

Åkte hem vid 14 och när jag kom hem gick jag och handlade lite. Gick hem och lagade (läs: experimenterade ihop) lite mat. Det blev i alla fall ätligt och det ligger redan på plats i magen. Har hunnit repetera lite english phonetics också, men det är verkligen någonting som man tröttnar snabbt på. Tack vare mitt fotografiska minne så har jag mer koll på det än jag tror.

Nu hade jag tänkt att kolla lite mer på matten...





Kommentarer
Bästaste A

Ja störa folk sådär genom att skicka sms.. Suck, här försöker man utbilda sig. ;)

2012-01-31 @ 20:13:52
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0