Ett litet inlägg om Bästaste A

Bästaste A har egentligen ett tvåstavigt namn som innehåller fyra bokstäver och är ett palindrom. Väldigt svårt att lista ut va? Hennes initialer är AA, men hon är varken anonym eller alkoholist och absolut ingen anonym alkoholist. AA står för bland annat "Absolutely Awesome", "Absolutely Awesome" och "Absolutely Adorable". Ska vi dessutom blanda in i hennes mellannamn så blir det ACEA. Min hjärna är för slö för att komma på nåt som det kan stå för så jag tog google.se till hjälp och fick fram detta bland annat

printscreen från slangopedia.se


Där ser man, Man lär sig någonting nytt varje dag. På tal om att lära sig saker så har jag lärt Bästaste A en hel del saker, men det är en annan historia. ;)





Kommentarer
Bästaste A

Betyder det här att jag är typ bäst eller?? ;)

2012-01-13 @ 11:15:24
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
Johan

AA står för bland annat "Absolutely Awesome", "Absolutely Awesome" och "Absolutely Adorable"



Snabb fråga bara, är det någon skillnad på de två första betydelserna där? :P

2012-01-14 @ 10:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0