Fredag

Det verkade gå så bra med Freja under dagen igår men på kvällen kom det ett bakslag som vanligt. Hon somnade runt 22.30 och vaknade 8.10 i morse. Utan att kräkas nåt under natten. Väldigt skönt måste jag säga. Idag får vi ta det lugnt och hoppas på att hon får behålla allt hon får i sig.

Annars idag har jag en hel massa saker som måste göras

- Städa
- Gå till min hyresvärd och fråga om stambytet
- Det kommer hit en kille och ska köpa ett skåp av mig
- Tvätta
- Försöka hitta ett nytt sängbord
- Hoppas på att Freja blir frisk så Bästaste A och familjen kan komma hit i morgon, eftersom jag fyller år då

Det är väl bara att sätta igång antar jag... hej så länge!


Kommentarer
Bästaste A

Är det städskåpet killen ska köpa? ;) nejdå nu var jag taskig.



2012-01-20 @ 11:10:48
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0