God morgon söndag!

Idag tog vi lite sovmorgon och vaknade för en liten stund sen. Freja ville se Bolibompa, men jag lyckades övertala henne att få skriva ett inlägg här först.

Igår var Freja som sagt snäll hela dagen, men på kvällen fick hon ett litet utbrott och både slog mig och rev mig i håret. Jävlar var sur jag blev, men behöll lugnet och pratade snällt med henne. Tillslut somnade honm runt 22.30 så alldeles för sent.

Hoppas på att den här dagen kommer bli lika smidig som gårdagen. Även om den inte blir det så får vi hoppas att jag överlever eftersom jag ska till skolan i morgon. Ska bli kul att träffa Fia och Kotte igen. Självklart kul att träffa Bästaste A också, men det var ju inte alls lika länge sen som jag träffade henne. Märkligt sammanträffande det där.

Nu bestämde sig Freja för att hon skulle se Hello Kitty på teven istället. *lycklig mamma* På tal om Hello Kitty så väckte Freja mig genom att ge mig två hårspännen. Ett svart och ett med Hello Kitty, ett till mig och ett til henne. Gissa vilket jag fick? *muttrar lite*

Ska kolla lite på datorn och sen ska det intas lite frukost, både av mig och Freja. Sen tänkte jag passa på att städa lite så jag slipper tänka på det i kväll när jag ska gå och lägga mig.


Kommentarer
Bästaste A

morgon sötnos! =)

2012-01-08 @ 10:25:13
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0