Hipp hipp hurra...

... på min födelesdag. Hela 23 år är det sedan jag föddes. Eller ja, klockan 20.00, för 23 år sedan såg jag dagens ljus för första gången. Usch, vad jag börjar bli gammal! Jag fick till och med hjälp av Freja med att klä på mig i morse. Det om något måste ju vara ett tecken på ålderdom? Johanna, du vet vad du har att vänta dig. ;)

Annars startar vi dagen med en förkylning och en TV som inte vill starta. Förkylningen överlever jag men att leva utan TV blir svårare. Freja får helt enkelt titta på film på datorn sålänge. Nu ska vi fortsätta dagen med att städa så det är fint här när gästerna kommer. Gästerna idag består av min familj minus storebror, Bästaste A och Frejas pappa. Förhoppningsvis går det snabbt och smärtfritt till för jag har ingenting att bjuda på. Ajdå! Planering vad är det?

Nähä, städa var det ja. Vi hörs kanske under dagen!


Kommentarer
Anonym

Låter som en mysig dag. Grattis Linnea! Önskar Joline (:

2012-01-21 @ 08:40:58
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Bästaste A

Va?? Ingen tårta?? ;)

2012-01-21 @ 10:57:16
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0