Humörsvängningar AB

I morse vaknade jag och började direkt att tömma Frejas rum. Då var jag glad och såg fram emot att byta rum. Sen kom jag på en rätt galen idé, men som vanligt så går ingenting som jag vill. Resultatet = jag blev som en trotsig, envis och tjurig treåring som kröp ner i sängen igen och tyckte att hela världens var emot mig.

Efter en stund så tog jag mig själv i kragen och gick upp för att göra det jag var tvungen att göra för att lillebror skulle kunna hjälpa mig att flytta sängarna. Han och mamma kom över och det gick snabbt och smidigt. Efter det tog vi en sväng upp till Lövåsen för att handla. Nu har jag kommit hem och hunnit fixa lite mer här hemma. Det är fortfarande saker överallt, men det går att sova i sängen i alla fall. Jag tar resten under morgondagen.

Bland de första saker som Bästaste A sa till mig när hon klev in i min lägenhet var att jag behöver vägghyllor. Just då visste jag inte vad hon pratade om, men nu är jag faktiskt beredd att hålla med henne. Problemet är att jag inte har pengar till det just nu, men det löser sig väl på nåt sätt antar jag.

Vad som händer under resten av veckan återstår att se. Freja kommer inte hem förrän på måndag eftermiddagen så jag har hela veckan barnledig. Får kanske se till att utnyttja tiden och se till att jag får lite ordning här hemma. Det skulle behövas, tro mig! Hoppas såklart också på att få träffa Bästaste A någongång innan veckan är slut.


Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack för peppet <3

2012-01-12 @ 18:33:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Bästaste A

ehm, ja vägghyllor skulle kunna vara en bra grej i din lägenhet. ;)

2012-01-12 @ 22:12:11
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0