Man vet att man är idiot när det tar 3 timmar att titta på en 90-minuters film"

Har pratat med Bästaste A ett par timmar på Skype nu. Har bland annat pratat om bilar. Spännande saker det där. Inte för att jag har så mycket att säga till om med tanke på att det är hon som både ska betala och köra den.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 21. Då ska jag titta lite på tv och sen blir det nog sängen för mig. Har varit trött i princip hela dagen, så det ska bli skönt att få sova ut. Gick upp klockan 9 i morse, så det är konstigt att jag är trött egentligen.

I morgon kommer lillebror över hit och vi ska springa några vändor upp på vinden. Sen blir det att skruva ihop sängram och flyttas möbler. Freja och jag ska nämligen byta rum igen. Hon har så mycket saker så hon ska få det rum som är lite större. Jag sover ju ändå bara i mitt rum och då gör det ingenting om det är lite mindre.

Bästaste A är ute med världens bästa ullboll Chomper. Det betyder att jag kan titta på första avsnittet av The L-word i lugn och ro. Jag vet inte hur många timmar jag har försökt titta på det, men det är ju någon som stör hela tiden. ;)


Kommentarer
Bästaste A

Förlåt. jag ska lämna dig i fred i framtiden. ;)

2012-01-12 @ 11:14:26
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0