Nu kör stressmagen igång igen

Stressmoment 1: I somras läste jag en kurs på distans som jag inte har tentat av ännu. Jag såg idag att nästa tentamensdatum är satt till den 23/3. Det är bara det att då har sista dagen på min VFU vilket innebär att jag inte kan skriva tentan då.

Stressmoment 2: I somras läste jag även en förberednade repitionskurs i matematik, som jag förvånande nog inte heller slutförde. Den tänkte jag försöka ta tag i den här veckan så jag kan bli av med den, men jag har verkligen glömt bort allting som har med matte att göra. Ingen där ute som är duktig och kan hjälpa mig? ;)

Stressmoment 3: Jag väntar fortfarande på poäng från höstterminen. Jag behöver verkligen dem så jag kan få studiemedel till våren. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag går väl under. Freja har ju i alla fall någon som tar hand om henne i så fall.


Kommentarer
Bästaste A

Det löser sig.. ta det lugnt!

2012-01-16 @ 11:10:02
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
– MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla!

2012-01-16 @ 15:31:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0