Operation Rädda bloggen!

Hade en bloggfri dag igår på grund av olika anledningar. Den största anledningen var att Bästaste A var här halva dagen och åkte inte hem förrän vid typ midnatt. Personligen tyckte jag nog inte att hon skulle åka hem alls.

Idag har Freja varit en liten ängel. Inga utbrott alls, om man inte räknar med det lilla som hon fick när vi skulle gå hem från hennes mormor och morfar för ett par timmar sedan. Nu har vi precis ätit mat och ska alldeles strax bada. Får se om Freja somnar i sin säng som hon sa att hon skulle göra.

Snart är helgen slut också. Bara morgondagen kvar, som för övrigt bjuder på en träff med världens bästa Mia. Det var verkligen hur länge sen som helst som jag träffade henne. Och så ska lägenheten städas så den är fin när jag åker till skolan på måndag. Knäpp har jag blivit minsann.


Kommentarer
Bästaste A

kan man bli nått man redan är? jag menar knäpp asså?

och den var lite mer än midnatt när jag åkte.. och näe igentligen ville jag inte åka heller, men ibland är det nödvändigt!

2012-01-07 @ 19:42:24
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0