Sjukstuga

Utebliven uppdatering igår då jag hade fullt upp med annat.

Dagens planer var att lämna Freja på dagis, städa, diska, duscha och träffa Bästaste A. Men i natt ändrades de planerna eftersom Freja fick magsjuka. Stackars liten! Tänker jag efter så kände jag på mig att det var någonting på gång redan när jag hämtade henne från dagis i måndags. Nu är det bara att hoppas på att jag slipper bli sjuk eftersom skolan börjar på måndag.

Typiskt att hon skulle bli sjuk just nu. Jag har ju inte träffat Bästaste A sedan i söndags och det känns verkligen i magen (eller så är det magsjuka på gång). Jag får väl helt enkelt hålla ut till nästa vecka. Usch!

På tal om Bästaste A så fick jag brev på posten igår... ett litet inlägg om det senare.


Kommentarer
Bästaste A

Ja.. och jag som hade beslutsångest igår om jag skulle åka till dig eller till stan.. ibland är världen emot en. ;) Nej men ta hand om världens bästa Freja sås ses vi snart. =)

2012-01-19 @ 11:00:28
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
Johanna

Usch! :C stackars! Krya på hennes och din mage, fastän ni kanske har olika magproblem

2012-01-19 @ 13:36:02
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0