Stackars liten!

Freja var ju hemma från dagis i torsdag för att hon hade kräkts på natten. Hela torsdagen såg det bra ut tills hon kräktes igen på kvällen. Hela fredagen och lördagen var hon kräkfri, och så även idag. Tills hon fick välling och bestämde sig för att kräkas upp allting igen. När jag tänker efter fick hon välling i onsdagskväll också. Vet inte om det är vällingen eller om det beror på någonting annat. Stackars liten!

Hennes pappa fick i alla fall hämta henne redan ikväll istället för i morgon. Jag behöver sova i natt eftersom det är dags för skolstart i morgon. Det ska faktiskt bli skönt att få lite rutiner igen. Det tråkiga är att jag ska plugga i Eskilstuna och Bästaste A i Västerås. Det löser sig på något sätt. Kärleken övervinner ju allt säger man ju.

Nu sitter jag och snackar med Bästaste A på Skype och alldeles strax ska jag ta och hoppa in i duschen. Sen sängen på det skulle jag gissa...


Kommentarer
Bästaste A

vi fixar det, jag lovar. Du kommer tröttna på att alltid se mig. ;) :P

2012-01-22 @ 22:02:35
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0