Tisdag idag!

Jag kan börja med att säga att det här är ett tidsinställt inlägg, så ni behöver inte vara oroliga. Jag ÄR på väg till skolan...

Dags för en förmiddag tillsammans med en litteraturvetare. Det säger verkligen allt. Jag hoppar av glädje! Jag hoppas att ni förstod att jag var ironisk nu kära vänner?! Efter denna föreläsning blir det att stoppa lite mat i magen innan jag sticker hem till bror min för ytterligare lite matte. Det går "bra" på den fronten nu även om det är galet mycket att hålla reda på. Ska åka hem relativt tidigt så att jag hinner diska och plugga lite mer innan jag går och lägga mig. Måste ju städa också eftersom jag inte gjorde det igår.

Vi hörs senare mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0