Tisdag?

Natten till idag måste ha varit den värsta natten på väldigt länge. Jag somnade ungefär 22.45 och jag vet inte hur många gånger jag har vaknat i natt. Freja har varit orolig och jag också tror jag. Känns som det har varit världens längsta natt med minimalt med sömn. Det kändes också när jag vaknade. Gick med Freja till dagis och sen gick jag hem och däckade i sängen igen. Vaknade med huvudvärk och tryck i ena bihålan. Ingen feber som tur var.

Har i alla fall varit uppe och handlat med mamma. Kom hem för en liten stund sen. Har rensat och torkat ur mitt kylskåp så nu är det väldigt tomt där inne. Nu får det gärna bli lite kallare. Dels så att jag kan frosta av frysen och dels för att jag faktiskt har köpt en vinterjacka nu. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Nu ska jag fortsätta att göra lite nytta här hemma innan det är dags att hämta Freja på dagis.


Kommentarer
Bästaste A

Min lilla skrutt! jag har också vaknat tusen gånger inatt.. det var konstigt

2012-01-17 @ 14:31:20
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0