"Tvätt-utan-städ"-dag

Här sitter jag och pratar med Bästaste A. Eller ja, försöker i alla fall. Hon är lite upptagen med att läsa en rapport som vår grupp ska opponera på om en vecka. Jag hade också kunnat läsa den, OM det inte var för att jag redan har gjort det. På självaste nyårsafton faktiskt. Vilket faktiskt resulterar i att jag sitter här och är rastlös.

Rastlös brukar jag vara även om jag har en massa saker att göra. Så klart gör jag ingenting av det jag måste göra och då blir jag helt enkelt stressad. Ond cirkel det där! Tvättar jag idag och normalt så brukar jag städa mellan maskinerna, men eftersom hela min lägenhet är städad så blir jag rastlös. Gah!

A säger att jag måste lära mig att ta det lugnt. Det ligger nog nåt i det, men hur fan gör man?

Senare kommer det ett inlägg med lite kommetarer på A:s gästinlägg. Det vill ni inte missa. =P


Kommentarer
Johanna

Spännande ;)



Men du, skaffa lite korsordstidningar och dra i handbromsen, att köpa snask du gillar kan vara avkopplande också, fast det är kanske inte ett av mina mer briljanta tips :P

2012-01-02 @ 14:22:22
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/
Bästaste A

Håller med Johanna. dra i handbromsen! eller hitta en bra bok att läsa. för jag tror om du blir lugnare och sitter still så kommer Freja också bli lugnare. ;)



jag ser fram emot nästa inlägg! ;)

2012-01-02 @ 14:39:14
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com
ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

sv: åh vad härligt :)

2012-01-02 @ 21:08:08
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0