Utebliven uppdatering

I fredags eftermiddag åkte jag upp till Eskilstuna. Dels för en specielleverans åt min bror och dels för att då träffa Bästaste A en stund. Den stunden blev lite längre än vad vi kanske hade räknat med och jag var nog hemma vid 16.30-tiden eller så igår. Bästaste A blev kvar till typ 21.30 och då gick jag och la mig igen. Hade sjukt ont i magen, men jag höll minen tills Bästaste A hade åkt, för att inte oroa henne i onödan. (Förlåt!) Fick i mig en tablett och det försvann ganska snabbt när jag hade lagt mig, så det blev i alla fall inget nattligt besök på akuten - tack och lov!

Så var det söndag idag, vilket innenär att i morgon kommer Freja hem. Det innebär i sin tur att jag måste städa idag. Det borde inte ta så lång tid egentligen. Jag borde göra det typ nu på en gång, eftersom Bästaste A dyker upp en stund på eftermiddagen. Jag glömde laddaren till mobilen där igår. Eller glömde och glömde. Jag tror att Bästaste A såg till att jag gjorde det för att hon skulle få komma hit igen. ;)

Det kommer åtminstone bli ett till inlägg under dagen. Ni ska nämligen få träffa en ny vän till mig. Spännande, eller hur?


Kommentarer
Bästaste A

aaah eller hur? jag hade inte en tanke på din laddare.. eller jo så här var det.. när jag hämta din mobil så tänkte jag.. ska jag ta med den upp också. för annars lär vi ju glömma den. Så tänkte jag att Linnea är nog inte lika glömsk som jag.. men det var hon visst.. :D

2012-01-15 @ 10:59:11
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0