Det går bra nu...

Kommer ni ihåg när jag skrev i det här inlägget att jag väntade på att fler högskolepoäng skulle komma in? Efter en gruppdiskussion på Facebook med en liten del av klassen, som innehöll en stor del gnäll så fick vi faktiskt in 7,5 högskolepoäng framåt kvällen. Väldigt skönt måste jag säga. Nu borde jag ha tillräckligt med poäng för att bli beviljad csn även till våren.

Jag har dessutom haft stopp i mitt avlopp i köket vilket har ställt till det med diskningen. Frejas pappa kom över och hjälpte mig, och fixade faktiskt till det. Tack för det! Ibland är killar bra att ha!

Annars har jag precis "sålt" lite saker här hemma och de väntar bara på att bli hämtade. Drygt 300kr "rikare". Sitter fint i plånboken hos en fattig student. Har fotat lite av Frejas kläder som hon har vuxit ur. Dessa ska läggas upp på Tradera på måndag. Det blir lite fart på mig ibland och saker och ting händer. Skönt!

Tvätten är för övrigt tvättad och håller just nu på att torka.

Behöver jag säga att jag är glad idag? =P


Kommentarer
Johanna

Det låter som det är sprutt i dig idag! :)

Härligt med poängen, och spruttet som följde!

2012-01-20 @ 15:55:04
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/
Bästaste A

Bra där! Jag har också fått en hel del gjort idag.. inte lika mycket som du dock.. men det tar sig. ;)

2012-01-20 @ 16:50:17
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0