En bättre bild av Bästaste A

Eftersom Bästaste A tycker att jag ger er en dålig bild av henne i det här inlägget, har jag lovat henne att helt enkelt försöka ge er en bättre bild henne. Kanske ska passa på att tala om att nu ska det det jag skriver med en nypa salt.

Var ska jag börja? Från början kanske? Okej, som ni redan vet så träffades vi i skolan i början av förra terminen och det var tack vare mig som vi hamnade i samma grupp. Även om Anna tror på ödet. Sen blev vi liksom svintajta, vi två och Sofia och tillslut även Kotte.

Det bästa med Bästaste A är att hon tycker om mig för den jag är. Även om jag har dåligt tålamod och är hur virrig som helst så tycker hon om mig ändå. Jag inbillar mig själv att det är så i alla fall.

På tal om mitt dåliga tålamod så är jag ganska otålig just nu. Som jag skrev i det här inlägget så har Bästaste A hemligheter för mig. Jag älskar egentligen att hon har det, men mitt dåliga tålamod gör att jag kan bli jobbigt.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om Bästaste A, men just nu är mitt huvud för trött för att orka med det. Kan ju avsluta med att skriva att jag tycker om Bästaste A hur mycket som helst (även om hon är som en frustrerad 5-åring ibland).


Kommentarer
Bästaste A

Linnea Bergsten, Jag är helt galet kär dig!

2012-01-05 @ 21:33:03
URL: http://www.postcard-to-you.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0