Jag vill träna!

Här sitter jag och försöker hitta kurslitteratur till våren kurser. Eftersom jag kommer läsa 4 kurser mer eller mindra parallellt så är det rätt mycket böcker som ska köpas - och inte sjutton är det billigt.

Jag har dessutom gått och fått ett konstigt tryck i huvudet, bihålorna och öronen. Mindre roligt, men vad hade jag förväntat mig? Samtidigt så har jag ett extremt sug efter att träna och eftersom jag varken har ont i halsen eller feber så borde det väl bara att göra det?

På tal om ingenting så har jag riktigt sjuk humor idag. Kommer ni ihåg när jag skrev i det här inlägget att Freja hade sprungit runt runt medan jag klädde på henne? Den mening som ploppade upp i mitt huvud när jag tänkte på det var: "Hon var ju i alla fall samarbetsvillig mellan varven!" Sjuk humor, men jag tyckte i alla fall att den var bra.

Eftersom jag inte mår helt superbra och har Freja hemma så kan jag inte garantera att det blir några fler inlägg idag. Den som lever får helt enkelt se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0